Hur gick detta till?
Kursstart, hem vid lunch o ner på stan o klippa barret.
Blev bara topparna så det håller sig fräscht.
Vänta på Johan så passa på att gå till 3-butiken för
att lämna in mobilen, för den har avlidit. Den vill inte va med.
Man trodde först att en mun-mot-mun-metod a la mjukvaruuppdatering
skulle återuppliva mobilen men icke. Skicka in den på operation (alltså reparation),
vinkvink o tack för hjälpen...
När jag stod inne i affären för att vänta på hjälpen så känner jag en mysig tonfisklukt
av såväl händerna som mobilen.. Matlådan a la tonfisksallad har läckt o mobilen
måste legat precis bredvid. Jag förklarade ju givetvis detta för killen som hjälpte mig..
Mkt skratt o faktiskt en kommentar om att det va bra att jag sa som det va då incidenter av kräkiga
mobiler inkommit o innehavarna inte medgivit att det kan ha varit ngt som dom vet om som är
orsaken till att mobilen är död..
Lite kolla affärer o lulla runt. På väg genom en galleria blir vi stoppade.
En försäljare as usual.. Och vi kommer därifrån med ett rosa papper...
Jag ska bli med ny telefon- medans den andre är på lagning...
Hmmm.. Hur gick detta till?!
Hans bästa försäljningsknep va att mitt nuvarande abonnemang va på tok för dyrt!
-MYCKET SANT! O inte har jag täckning överallt vi åker heller!
Så jag får helt enkelt betala under bindningstiden till det gamla.. Men det skall
bli mkt billigare än dagens räkningar då jag smsar otroliga mängder varje månad! Helt sanslöst!!
Blev bara topparna så det håller sig fräscht.
Vänta på Johan så passa på att gå till 3-butiken för
att lämna in mobilen, för den har avlidit. Den vill inte va med.
Man trodde först att en mun-mot-mun-metod a la mjukvaruuppdatering
skulle återuppliva mobilen men icke. Skicka in den på operation (alltså reparation),
vinkvink o tack för hjälpen...
När jag stod inne i affären för att vänta på hjälpen så känner jag en mysig tonfisklukt
av såväl händerna som mobilen.. Matlådan a la tonfisksallad har läckt o mobilen
måste legat precis bredvid. Jag förklarade ju givetvis detta för killen som hjälpte mig..
Mkt skratt o faktiskt en kommentar om att det va bra att jag sa som det va då incidenter av kräkiga
mobiler inkommit o innehavarna inte medgivit att det kan ha varit ngt som dom vet om som är
orsaken till att mobilen är död..
Lite kolla affärer o lulla runt. På väg genom en galleria blir vi stoppade.
En försäljare as usual.. Och vi kommer därifrån med ett rosa papper...
Jag ska bli med ny telefon- medans den andre är på lagning...
Hmmm.. Hur gick detta till?!
Hans bästa försäljningsknep va att mitt nuvarande abonnemang va på tok för dyrt!
-MYCKET SANT! O inte har jag täckning överallt vi åker heller!
Så jag får helt enkelt betala under bindningstiden till det gamla.. Men det skall
bli mkt billigare än dagens räkningar då jag smsar otroliga mängder varje månad! Helt sanslöst!!